naše zásady
zaměřujeme se na kompletní péči o zákazníka.
Poskytujeme všechny služby v péči o firemní
informační technologie s důrazem na osobní přístup.
Reference
Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc při řešení běžných i nestandardních situací. Naši pracovníci se vám budou věnovat na maximum.
technika primárního kontaktu – po vzájemné dohodě o spolupráci s jedním z jednatelů (majitelů) naší společnosti stává se tato osoba vaším osobním koordinátorem a jedná s vámi o všech záležitostech.
Naším cílem je řešení vašich problémů a požadavků ideálním způsobem s důrazem na maximální spokojenost zákazníka. Všechny své požadavky řešíte vždy se stejnou osobou, která má zároveň zájem o oboustrannou výhodnost a prospěšnost vzájemné spolupráce.
Výhodou je individuální a přátelský přístup, v případě nutnosti i bez ohledu na pracovní volno a svátky, což je výhodné zejména u operací, během nichž je vyloučena možnost zastavit používání počítačového vybavení zákazníka během pracovní doby.
individuální přístup a osobní zodpovědnost každého jednatele vzhledem k zákazníkovi zaručuje maximální míru snahy
o spokojeného klienta.
Výhody spolupráce s naší společností
máme kapitálové i materiální možnosti umožňující větší specializaci a široké pokrytí
díky optimalizovaným skladovým zásobám nabízíme možnost zápůjček náhradního či testovacího zařízení zákazníkům
zastupitelnost (v mimořádném případě nedostupnosti vašeho primárního kontaktu můžete kontaktovat další osoby pro zajištění vašich potřeb)
rozšíření pracovního kolektivu o spolupracovníky různých specializací (design, programování, sítě, zabezpečovací technika a kamerové systémy, kovovýroba) dovoluje nabízet ucelená řešení s důrazem na kvalitu a odbornost dílčích celků
upevnění pozice a větší váha u dodavatelů díky sloučení
odběrů ve zboží nám umožňuje vyjednat lepší podmínky, ze
kterých opět těží zákazník